fredag 2 mars 2012

LET ME SIT BESIDE YOU, DEAR

Såhär har min vecka sett ut:
Jag har ätit ungefär 3 kilo apelsiner på 3 dagar (det vill säga ungefär 5-7 stycken om dagen), sett hela första säsongen av Cougar Town (plus 6 filmer) och druckit thé för en hel livstid. Dessutom har jag varit tvungen att skjuta upp mina födelsedagsfiranden, missat en veckas praktik och varit fast under täcket när våren kom på besök.
Nu är jag så ofattbart trött på det här. Jag har missat nästan hela februari. Två veckor efter operationen hade jag (och har) fortfarande ganska så ont, men jag började (började!) återfå min normala energi och så PANG, på min födelsedag, så slår influensan till. Jag vill orka hitta på saker, gå ut och gå, umgås med folk, vara engagerad på VFUn, plugga, gå och handla, träna...
Jag vill ta igen att jag hade feber på min födelsedag och att jag missade skottdagen och vårsolen. Jag vill bli återställd nu. Jag är helt enkelt jävligt less på att vara svag och trött och på att ha ont. Nu får det vara nog!

Inga kommentarer: