tisdag 27 januari 2009

THEY SAY TIME WILL HEAL THE WOUNDS BUT NOTHING HAPPENS SO FAR

Idag har jag gjort frukost till Johannes och tvingat iväg honom till skolan, sen har vi gått och gått och gått på praktiken. Sen hem och laga middag (pastasallad!), möte med juniorkommitén hos Fru Thornström och nu har jag precis kastat mig i sängen. Har så ont i benen och axlarna. Men i övrigt en ganska så trevlig dag ändå.
Imorgon ska jag träffa Jessica, det var alldeles för länge sen...
Och så längtar jag galet mycket till fredag. Min lärare besöker praktiken: inte kul alls, men kvällen ska bli desto mysigare!

Det är skönt att sova, för min hjärna har skapat någon slags återkommande drömvärld som jag besöker om nätterna. Där är det väldigt konstigt, men betydligt mindre kaos än i den verkliga världen. En aning stört kanske, men skönt i alla fall!

Jag har en riktig favoritbild från nyår, btw!
Vi har ju faktiskt lyckats få med nästan alla iaf!

Inga kommentarer: