lördag 11 augusti 2007

JAG TROR DEN KALLAS HIMLEN

Hej världen!
En vecka seglarskola avklarad. Den välkända v.32, till och med. Det var hur kul som helst. Vädret gav oss både värme och vind och vi hade grymt roligt ihop på vår segel- slash lekskola. Vi badade, seglade, grillade, lyssnade på musik, skällde ut några ungar, kappseglade, åt glass, solade, rökte, skvätte och myste. V.32 i mitt hjärta.
Vi fick besök också. Petrus tittade ut på eftermiddagarna och höll oss sällskap och i början av veckan var Victor där. Det var verkligen två underbara dagar. Och ikväll kommer han hem för gott och det blir så skönt.

Ikväll ska vi ut med någon partybåt. Något Andreas och dom hittat på. Vi har köpt biljetter och grejer, får väl se vad det är för något. Var längesedan jag var ute, så det ska bli skojsigt.

Förutom att jag har njutit av livet, så har inte mycket hänt. Ida och Petrus är söta, jag älskar Victor, Andreas och jag bråkar, jag har myggbett överallt och solen skiner. Det är läget för tillfället.

Inga kommentarer: