söndag 5 augusti 2007

FYLL MIN MUN MED DIN


Dagens sämsta:

Stressar upp mig över saker jag hör, oroar mig för framtiden, bryr mig för mycket om småsaker. Jag vet ju att jag kommer att lösa det, egentligen.

Tomt i biomörkret utan en hand att hålla. Timmarna tills imorgon kväll känns som oöverkomliga klippor som kommer ta all min energi att bestiga.

Dagens bästa

Jag hatar att bli väckt. För det mesta. Men du får väcka mig med dina telefonsamtal any time, baby. Det finns inget som låter så underbart som din röst. Jag önskar att jag fick vakna till den varenda gång.

Trevliga människor och mysig film.

Oväntade seriösa snack. Att få veta att folk är mer lika en själv än man tror, att man har mer gemensamt än man väntat sig. Och att man betyder något för folk. Skön känsla.

Inga kommentarer: