tisdag 10 juli 2007

YIPPIE KAI YEAH MOTHER FUCKER

Jag bloggar för att jag inte har något bättre för mig. Jag är uttråkad, röksugen och ensam.
Fick oväntat besök såhär på kvällskvisten. Adde, Petrus och Micke klampade in och höll mig sällskap en stund. Uppskattat! Vi fick fixat med boende under Metallica också, det var skönt. Ska ringa dit imorgon och bestämma tid för incheckning. (Påminn mig Micke!)
Nu ser jag på Broken Arrow. Det var längesen jag såg den, så jag minns inte om den var bra, men det verkar ine vara någon höjdare. För mycket teknisk action för min del, tacka vet jag Die Hard med sin äkta man-to-man-action. Kan nu även rekommendera Die Hard 4.0, den håller oväntad hög standard och förtjänar att räknas in i Die Hard evangeliet. Nu finns det alltså fyra episoder med älskvärd "a man got to do what a man got to do"-fighter a la Bruce Willis. Rollen som John McLane är så perfekt genomförd, med hans gubbiga irritation enda ut i fingerspetsarna. Hans "Varför jag?"-attityd i allt han gör. Underbart!

Inga kommentarer: