onsdag 11 juli 2007

ORDNING & REDA

Väntar på "Son of the beach" på 6an, ett program anpassat för mina låga humor. Dom driver med Baywatch med humor på gräsrotsnivå. Rekommenderas!

Pratade med min syster i telefon precis. Hon är stor flicka nu, verkligen. Pojkvänsproblem och so on. Min lilla Ida. Jag hoppas jag kan hjälpa henne åtminstone lite!

Har städat, diskat, tvättat och sorterat tvätt. Imorgon tänkte jag gå ut med sopor, tvätta golven och sortera strumpor. Slänga i en ny tvätt och torktumla. Jag älskar och vara själv, för då kan jag ha ordning. Det här huset ser alltid ut som en jävla svinstia, för det är ingen i min familj som vet hur man gör när man ställer tillbaka saker på sin plats. Ibland försöker jag plocka lite, men det är helt lönlöst när alla skräpar ner. Jag och Victor ska ha pedantiskt rent, det lovar jag. Jag ska städa jämt. Jag vill verkligen flytta hemifrån, så jag kan ha det rent!

Jag saknar Victor (Surprise!)
Han gör mig hel.

Inga kommentarer: