söndag 7 oktober 2012

LET'S WASTE TIME CHASING CARS

Jag vet egentligen inte vad jag vill skriva. Det känns som om jag behöver få något sagt. Jag vet bara att allting är underligt, kroppen är tung och huvudet dimmigt. Jag har ingen lust med någonting. Jag orkar ingenting. Jag är en dålig vän. Jag är avslagen mot alla. Jag är oentusiastisk och trög. Gör ingenting, som jag inte måste. Försöker tvinga mig själv att åka till affären och gå ut och gå. Tänker att det nog går över. Men det gör det inte. Det går inte över. Som om jag gick runt i en bubbla. Alla kan se mig, prata med mig, men jag når inte ut. Så jag håller mig undan, orkar inte möta någon. Jag har en känsla av att jag behöver få något sagt. Men jag har ingen aning om vad det är jag försöker säga. Jag vet ju knappt vad jag har gjort idag.

Inga kommentarer: