lördag 20 oktober 2012

A HEART WIDE OPEN

Jag har haft en riktigt fin vecka! Jag har varit på intressanta föreläsningar om fotografi, druckit thé hos Désirée, fikat med Jessica, hunnit med både inträngda, kortare träningspass och några längre, rejäla styrkepass, haft många trevliga samtal med diverse gamla vänner, suttit en dag i tingsrätten, spelat Playstation och ätit bosniskt med Nurija och spendrat fredagskvällen på Bräcke med mysiga barn och härliga arbetskamrater. Till och med bussfärden hem var jättetrevlig.
Imorgon ska jag ha en lugn morgon, med långfrukost och lite plockande och städande, innan jag tar mig an en långkörare på gymmet. På kvällen ska jag och Ellie unna oss lite lördagslyx genom att äta på Moon Thai Kitchen och sen se vart kvällen tar oss!























Inga kommentarer: