söndag 18 mars 2012

MY HEART WAS FREAKING OUT

Massor av pluggande, överväldigande saknad, hockey,  släktkalas, ihärdiga funderingar,  salstenta och tentafirande. Den här veckan har varit intensiv. I alla fall känns det så. Men det kan bero på att jag fortfarande inte är tillbaka på banan fullt ut. Jag är trött i kroppen, svullen om magen och saknar både energi och inre styrka. Alla projekt blir stora ansträngningar och alla motgångar känns oövervinnerliga. Men jag märker trots allt att det är på väg åt rätt håll. Jag blir fortfarande utmattad fort, men inte alls som för någon vecka sen. Jag hoppas bara att mitt psyke snart ska hoppa på återhämtningståget, så att jag kommer över den här känslan av att vara överkörd och ynklig. Jag behöver mitt självförtroende och min positiva inställning för att orka med. Bort med ångesten, mattheten och besvären, tack.

Inga kommentarer: