lördag 31 december 2011

THOUGH IT'S HURTING ME, NOW IT'S HISTORY

Jag tänkte köra en traditionsenlig summering av året. Just nu får det dock räcka med den korta versionen:

Årets...
...bästa:
Sommar på Framnäs
...avsked: Axel som åkte till Afghanistan och Dess som flyttade till London (och Tomi Kallio som lämnade Frölunda)
...tristess: Ligga sjuk... Träningsabstinens... Vissa kurser...
...stress: Plugghets och pengabrist
...tidsfördriv: Cigaretter. Och Facebook.
...besvikelse: Eftersom jag är naiv, så blir jag gång på gång besviken på människor...
...resa: Lanzarote
...längtan: Sommarvärme. Solljus.
...godaste: Julias chokladtårta
...jobbigaste: Separation, förändring, dåliga kurser och energikrävande kurskamrater
...soligaste: Vi hade lite sol ute på havet, vill jag minnas.
...snöigaste: Snö? Här stormar det på vintern.
...aj: Konstant smärta i axlarna
...asociala: Förmodligen jag
...insikt: Man måste dö några gånger, innan man kan leva.
...mest stabila: Mamma och lillebror
...instabila: Definitivt jag
…konstigaste: Oj, det här året har inte varit annat än konstigt... Att bo själv var väldigt konstigt.
…roligaste: Att ta körkort!
…snyggaste: Dianna Argon, Lady Gaga, Taylor Lautner, Sofia Vergara
...sötaste: Gordon!
…fest: Kräftskivan på Framnäs, mammas 50-års fest
…krog: Jag tillbringade våren på Valand och hösten på Peacock.
...bok: Twilight-böckerna, Dexter-böckerna
…tv-program: 30 Rock, Cougar Town, Modern Family, Dokument Utifrån, Top Gear, The Big Bang Theory, Glee
...film: Blitz, Fast Five, Bridesmaids, The Mechanic
…ord: Förändring

Inga kommentarer: