onsdag 14 september 2011

SOMEWHERE I HAVEN'T BEEN

Dagen i tingsrätten idag var ganska trög. Och jobbig, med alla ungdomsmål. Men jag fick mig en promenad på rasten och en promenad på vägen hem, så det blev allt lite produktivt ändå.
Nu är jag lite gladare, för nu har jag bokat resan till Berlin i oktober med Axel & co. Det ska bli så skönt att pausa från skolan och...ja, allt annat.
I övrigt är jag nominerad till att åka som ombud till partikongressen i Uppsala i januari. Tatiana ska också dit, så det hade varit jätteroligt. Speciellt med tanke på hur det ser ut i partiet just nu och vilka frågor som kommer komma upp. Spännande, indeed.
Nu har jag tänt lite ljus, pluggat en stund och börjat på någon slags akvarelltavla (vi får väl se om det kan bli något...) och nu ska jag baka nästan-Disa-godkända bullar och lyssna på rockballader.

Inga kommentarer: