måndag 7 mars 2011

IF YOU LOVE ME, LET ME KNOW

Ibland har man tur i oturen. Min vecka är jättestressig och varenda timme är bokad, och eftersom jag inte fick någon vila i helgen, så är jag ganska slut redan nu. Men min VFU-plats har studiedag på torsdag, så planerandet ser genast ljusare ut. Jag ska ju hinna med praktik, jobb, demonstration, träning, städning (Victor lämnade köket i katastrofläge efter gårdagens middag och förgyllde det hela genom att spruta ut en ölburk över halva köket innan han stack till Stockholm i morse... inte helt okej...), biobesök, ett hemligt "möte" och ca tre besök på körskolan för att visa att jag kan teorin (som också måste pluggat in däremellan). Så alla extra timmar är värdefulla. Biobesöket på fredag är en födelsedagspresent, som jag verkligen ser fram emot. Jag måste bara se till att välja vilken film jag vill se...

Jag vill ha vår och värme nu!

Inga kommentarer: