måndag 28 februari 2011

MEET ME AT YOUR BEST BEHAVIOR

Hemma från semestern, helt slut efter en helg fylld av födelsedagsfirande och fina människor, avklarat andra dagen på mitt tredje jobb. Den här veckan består av skola, jobb, Studiecirkel, GO-möte, körlektion, DÅK och fyraårsdag med Victor. Och just nu saknar jag mina syskon som aldrig förr. Det är ett hål i mitt hjärta och det värker. Dessutom har vissa samtal från helgen gjort att ett gammalt hål har börjat riva och skava igen. Jag måste ta mig igenom, dag för dag, så kanske det värsta lägger sig. Det gör det alltid.
Jag har ju trots allt så mycket annat att fylla tankarna med den här veckan. Och siktet är inställt på körkortet igen. Boken jag läser är olidligt spännande och medryckande för tillfället. 4 år med världens finaste på onsdag. Massor att gå igenom inför Vänsterpartiets distriktårskonferens i helgen. Ingen tid att stanna upp, nu när semestern är slut!

Inga kommentarer: