söndag 23 januari 2011

SPIT IT OUT

Idag blev en ganska lugn dag, trots att jag varit väldigt rastlös. Jag fick hockeysällskap i form av Pontus (det blev en skön vinst!) och sedan ersatte jag dagens planerade träningspass med packning och städning. Inte så roligt, men ack så nödvändigt. Det börjar dra ihop sig och under veckorna är det löjligt ont om tid till förberedelser! Så jag får väl tänka på hur skönt det kommer vara när vi väl flyttat, så kanske det blir lättare att stå ut med stressen och träningsbristen. När man väl har kommit igång, då blir man verkligen beroende! Det kryper i benen när jag inte rör på mig tillräckligt och jag blir lättirriterad och frustrerad. Tur att jag kan räkna med innebandyn imorgon!
Jag avslutade kvällen med den första Twilightfilmen och lite mexikansk soppa till kvällsmat. Victor sitter på Björns Bar, och trots att vinbehovet plågar mig, så är det alldeles för sent för mig att släpa mig in till stan. Jag får nöja mig med sängen denna afton. Och en inrullande pojkvän som snubblar sig fram till sängen om några timmar, skulle jag tro.
Sånt är livet. Sov gott, allesammans.

Inga kommentarer: