onsdag 19 januari 2011

NOW I WILL TELL YOU WHAT I'VE DONE

Ny kurs, nya tag. Ikväll har jag tre olika ställen att vara på, men det får bli Johannes födelsedags/avskedskalas hos farmor och farfar. Fram till dess har jag skola, och så kanske jag hinner med en promenad på väg till kalaset. Imorgon är det skola, jobb och middag, på fredag är det jobb. Sen vill jag hinna med så mycket Johannes-tid som det bara går innan han åker. Dom timmarna som eventuellt blir över är öronmärkta för packning och städning. Om jag har tur hinner jag träna den här veckan...

Det är verkligen dimmigt idag. Jag såg inte ens till älven. Läskigt och opraktiskt!

Jag förstår inte varför vi måste läsa den här kursen i Hammarkullen. GU har hur många lokaler som helst. I stan. Men, nej, vi ska åka en halvtimme extra varje morgon. Sitta och knö i ett litet rum utan syre, ungefär hundra våningar upp. Jag är inte bitter. Idag hade jag gärna stannat hemma med mina dukar och oljefärger.

Övrigt: Det är inte okej för vuxna människor att ha mössor med öron på. Jag menar inte öronlappar. Jag menar inte uttrycksfulla ungdomar. Jag menar människor som är 40+ och har nalleöron uppe på mössan. Inte okej.

2 kommentarer:

Erika sa...

hahaha. epic med nallemössan :D. vill se!

Elin sa...

Haha, helt otroligt hur folk tänker när dom klär sig!!!