måndag 30 augusti 2010

FORGIVE YOURSELF 'CAUSE NO ONE ELSE WILL DO IT FOR YOU

Min dator har gett upp. Igen. Så jag använder mammas lite snabbt nu, för jag ska snart sticka iväg. Det blir en sväng till gymmet, sen hem till pappa och plocka iordning lite grejer och när mamma slutar jobbet är det dags att åka till lägenheten för att flytta in på allvar. Läskigt!
Annars kan vi summera veckan såhär: Jag är ganska fattig denna första månad som egen hushållare, jag har små och stora hemligheter med diverse nära och kära, jag har en HTC Legend på ingång, jag har gymmat 4-5 gånger i veckan dom två senaste veckorna, kräftskivan på Framnäs var lika underhållande som vanligt (om än i kortaste laget) och jag har återigen konstaterat att man inte kan åka till Ikea utan att komma hem med stearinljus.
Dessutom insåg jag precis hur mycket jag kommer sakna katterna! Dom kommer ju inte och hälsar på direkt... Just nu verkar det som att min "lilla" Simba har förstått att någonting är på gång, för han har inte lämnat mig för en sekund sen jag vaknade. Han puffar på mig, slickar på mig, borrar in sitt huvud mot min hals och bara kurrar sådär mysig oavbrutet. Lilla snutten.

Solen tittar fram idag, men det är ingen direkt värme. Det känns lite vemodigt idag, på något sätt.

Inga kommentarer: