fredag 25 juni 2010

JA, DET VAR EN KVÄLL I JUNI, DÅ NÄR SOMMAREN ÄR SOM BÄST

I onsdags blev det en mysig "picknick" i Slottskogen med Nicole. Vi satt i gräset och rökte, drack vin och pratade massvis. Det var verkligen skönt med riktigt girltalk!
Igår blev det en sväng till Peacocks sommarklubb på Kajskjul 8 och det var riktigt nice. Det kommer absolut att bli fler besök där i sommar.
Nu är det verkligen sommar, och Midsommar dessutom! Jag är röd om kinderna, jag drack precis lite vätskeersättning eftersom jag fått i mig mer alkohol än vatten den här veckan började få uttorkningssymtom och jag lyssnar på Kents nya album "En plats i solen" som är riktigt somrigt medan lockar håret inför kvällens festligheter. Om en timme börjar vi förbereda altanen hos pappa med långbord, sill, potatis och snaps och jag har en ny, vitt klänning som är som gjord för en Midsommarkväll i sol och goda vänners närvaro. Lovely!

Glad Midsommar på er allihopa!

Bilder från veckan: Sushi i Saltholmen och vin i Slottskogen.

Inga kommentarer: