söndag 20 juni 2010

HAVE YOU SEEN THE WORLD?

Farmor är opererad och det hade gått bra. Hon hade dock förlorat mycket blod och var väldigt trött efteråt. Nu ska hon återhämta sig ett par dagar innan det blir dags för rehabilitering.
Jag har hunnit med lite smått och gott. Solat, varit på West Coast Riot, gymmat, firat Idas 19årsdag, tittat på fotboll, druckit stora mängder vin, grillat, hälsat på farmor, följt bröllopet... Det har varit trevliga, men ganska så lugna dagar (bortsett från WCR då). Jag har också fått veta att jag är Godkänd i alla kurser den här terminen, så nu kan jag lägga det bakom mig på riktigt. Känns fantastiskt att ha läst en hel termin och jag måste erkänna att jag redan längtar efter nästa...
Sen har vi då dom kommande veckorna. Jag behöver åka ut till Framnäs och fixa båtarna, vi ska ha Midsommarfirande här som ska förberedas, efter den helgen så drar ju första seglarskolan igång och veckan därpå är det Marstrand som gäller. Efter Marstrandsveckan är det 3 veckor på Bräcke. Så nu går det i ett fram till vecka 31. Dessutom har jag inte riktigt löst vecka 27 än... Det är bra krångligt det där. Vad folk säger och vill och inte vill. Och tycker om varandra. Det skulle vara årets mirakel om den helgen skulle flyta smärtfritt. I won't get my hopes up.

Bilder från i torsdags:
Fredrik, Victor, Jag och David

2 kommentarer:

Erika sa...

Gud vad kul det var att träffa dig i torsdags! Hade superkul hela dagen/kvällen, men det var allt pricken över i... Kände mig väldigt nykter när jag pratade med dig, men kom på dagen efter att det var jag nog inte så jag får be om ursäkt om jag sa något opassande :P.
Vi får ta och dra ihop en dejt någon dag tycker jag :).
PUSS!

Prinsessan sa...

Hahaha, jag tror att vi var minst lika onyktra båda två... Och JAA, det var sjukt roligt att träffas! MEN SEN NÄR ber du om ursäkt för att du säger opassande saker?? HALLÅ!! ;D Ja, det bör vi! Jobbar du nu eller? Pusspuss :)