fredag 19 mars 2010

OCH VI VET, ALLA VET, ALLT TAR SLUT

Crazy-Elin har gjort något som bara old-time-crazy-Elin skulle gjort... Vi får se om det funkar, så ni får ha tålamod och vänta på mer information. Inget konstigt utspel eller så, men en liten grej bara. Svårt att förklara egentligen. Inget att oroa sig över, bara lite crazy-crazy. Så nu är det bara att vänta och se...

Kent ikväll, håller på att laddar upp. Bara Kent i högtalarna idag. Och så väntar jag på att min lillebror ska vakna, så att vi kan åka och gymma! Plus att någon har bett mig om en tjänst som jag ska försöka lösa. Får se hur det går. Finns ju nödlösningar annars så...

Men nu är jag taggad, vill komma iväg! Springa och lyfta en stund, sen duscha och göra mig iordning för kvällen. Efter Kent blir det direkt i säng, för imorgon börjar jag jobba 7.30.

Har lite planer för påskhelgen också. Flyr nog landet då.

Jag vet att det är lite ego att ha en samling blogginlägg under titeln "Det bästa", men det är dom texter som jag har skrivit med känsla. Inte bara vad jag har gjort under dagen eller vad jag har ätit till lunch. Det är något mer bakom dom inläggen. Därför heter det så.

Inga kommentarer: