söndag 24 januari 2010

TO HIGH TO GET OVER

Imorgon sätter skolan igång på riktigt... Jag har ännu inte fått mina böcker och jag vet inte hur jag skall hitta rätt sal imorgon. Men jag har i alla fall får mitt schema utskrivet och blivit tilldelad ett VFU(Verksamhetsförlagd utbildning)område. Tynnered. Spännande, indeed...
Förövrigt är jag både nervös och laddad. Och fortfarande helt förvirrad och allt det där, men jag måste verkligen separera skolan från mina känslor just nu, annars kommer jag aldrig att orka med.

Igår blev det party värre. Drog till en förfest hos Dess kompis och sen var planen Nivå. Men alla droppade av och kvar var jag och en tjej som heter Amanda (som jag aldrig träffat innan), så vi beslutade oss för att dra till Valand istället. Sjukt rolig kväll alltså!

Nu tänkte jag titta på The Mentalist och sedan sova. Big day imorgon!

Inga kommentarer: