lördag 30 januari 2010

PLAYING WITH THE BOYS

Just nu myser vi i våra röda soffor, framför två TV-apparater och två X-Box med MW2 igång. Jag försöker fokusera på "Elevers olikheter och specialpedagogisk kunskap", men jag är alldeles för rastlös. Jag vill åka och gymma, men jag vet inte när jag ska hinna det. Måste dessutom bestämma mig för om jag ska åka och kolla på Idas innebandymatch med Andreas eller om vi ska kolla säsongens mest ovissa bortamatch: MoDo-Frölunda. Det kan gå precis hur som helst i den matchen! Å andra sidan är jag rastlös, och det var så länge sen jag tittade på Idas lag... Sjuk beslutsångest!
Ikväll vet jag i alla fall att det blir Valand med Hora. Och säkert några fler. Det ser jag fram emot! Jag är riktigt taggad idag!
Det här är bland det bästa jag vet. Jag, Lillebror, extrastorebror Andreas, Hora och extralillebror Vilhelm i vardagsrummet. Mysig musik, TV-spel, datorer, filtar och massa skitsnack. Bästa starten på en lördag!

Inga kommentarer: