tisdag 12 januari 2010

I HATE THIS PART

Det är väl så att det finns två huvudanledningar till att det är ganska dött här just nu... För det första, så har det hänt ganska mycket det senaste. Jul är...jul. Och sen öppet hus, släktmiddagar, hockeyn och Egypten. Kom hem och packade upp och packade om, åkte till mamma, fick reda på att jag kom in på Lärarprogrammet som börjar om en vecka (stressigt!) och sen jobbade jag helgen. Igår var det gymmet och planering. Idag har vi ätit lunch med Vilhelm, sen blir det gymmet och hockey.
Den andra anledningen är att jag har huvudet fullt av tankar och funderingar, men inget som jag kan skriva här. Jag har mycket att reda ut och problem att ta tag i. Behöver finna styrka, behöver styra upp, behöver ta en massa små steg och ett enormt steg. Och i huvudet går det runt. Runt, runt. Och så finns det ju få människor som är så bra på att hitta ursäkter till att skjuta upp saker som jag är...
I hate this part.

Inga kommentarer: