torsdag 15 oktober 2009

BRING YOU HOME

Den här veckan har ingenting gått rätt. Ingenting har blivit som jag planerat. Blir galen... I alla fall så ska jag jobba 15-21.30 på fredag och lördag och 7.30-16 på söndag. Idag är det hockey och ta-det-lugnt-dag...typ. Jag behöver varva ner. Gjorde religionstentan igår, och jag vet inte alls hur det gick. Är jättestressad över resultatet och vet inte ens när jag får reda på hur det gick. Om jag inte klarar det, så kommer jag ju inte in på universitetet! Nej, bara djupa andetag nu. Lugnt och fint. Om bara något kunde gå rätt den här veckan. Har planerat att träffa Madde nästan varje dag, men det har inte lyckats hittills. Också skit. Och Nicole? Lever du?
Dags att dricka en kopp varm té. Och andas.
Jag har en värkande blåsa på fingret efter allt skrivande igår.

Inga kommentarer: