tisdag 20 oktober 2009

ALL THE THINGS THAT NEVER WERE

Det var visserligen tråkigt att missa helgen, men fruktansvärt skönt att jobba! Och mysigt!
Igår fick bli min helg, med massa Älsklingsmys. Vi sov länge, lagade tacos till svärmor, såg på måndags-TV, bakade sockerkaka, drack té... Bara lugnt och mysigt.
Och så ringde Systeryster igår, eftersom jag hade fått brev ifrån Göteborgs Stad. Det var mitt betyg på Religionen. Jag trodde verkligen att hon skojade när hon läste upp det, men... Jag fick VG! Jag var osäker på om jag ens hade klarat det, och så fick jag VG! Så jävla skönt!
Nu ska jag bara begära ut betygen och skicka in dom, så är min ansökan aktiverad. Då kan jag inte göra mer än att vänta...

Idag ska jag in till stan och träffa Nicole och sedan på möte med Öckerö kommun. På Öckerö. Segt!

Inga kommentarer: