tisdag 22 september 2009

SITTIN' ON TOP OF THE WORLD

Jag var på intervju på Bräcke klockan 11 i förmiddags och... Jag ska provjobba imorgon. Känns jävligt gött. Går bredvid onsdag och torsdag, och om det går bra, så blir jag anställd som timvikarie. Kan få timmar torsdagar till söndagar och bli uppringd med kort varsel, men det får man leva med. Jag får ju jobba! Och tjäna pengar! Och dessutom är jag ju bara bokad denna helgen, sen får jag helt enkelt prioritera att jobba på helger och hitta på annat i veckorna. Gör ju mig det samma!

Jag vill ha ett par blanka leggings... Har varit sugen på det i flera månader nu, men inte hittat några riktigt bra. Och så vill jag ha ett par jeansleggings. Det får bli nästa gång jag har pengar. Jag får nöja mig med mina snygga paljettleggings så länge.
Framför allt är jag sugen på blanka leggings och stickat! Stora, mysiga koftor och tighta leggings ärlikamed Hot!
Jag önskar att jag hade råd att köpa ett par lårhöga stövlar också... Suck. Eller i alla fall att laga dom jag har så länge...








































Det får nog bli pajettissarna i helgen!

Inga kommentarer: