tisdag 22 september 2009

HOW CAN I LOVE YOU?

Kvällens statements:
- Jag HATAR särskrivningar.
- Jag hoppas på Rasmus Ingdahl i årets Idol. Det är bara någonting med honom som jag gillar!
- Övrigt om Idol: Juryn är underbar, men programupplägget suger. Man får se för få auditions.
- Min FarmVille går bra.
- Jag är nervös och förväntansfull inför imorgon. Heeelt sjukt nervös.
- Jag har upptäckt ett nytt roligt mobilspel.
- Den här helgen är jättebokad! Middag för yngsta kusinen med släkten Öberg, fest och utgång med Horas skola, hockeypremiär, fira Lollo och middag hos farmor och farfar. OMG.
- Idag har gjort ett kort till Lollo. Men present, folk?
- Jag är trött. Övertrött verkligen. Helt knäpp.
- Patrick Jane (karaktären i The Mentalist) är HET.

Bla bla bla. Jag kan rada upp onödig fakta i all evighet.

Inga kommentarer: