fredag 1 maj 2009

TO THE MORNING LIGHT

Valborg var... Som Valborg brukar vara: Heeeelt sjukt. Cortege, grillning, öl och cider, natt på vår altan... Jag hade hur kul som helst, men det är ju ändå alltid något som går snett på Valborg. Jag antar att det är sånt man får räkna med.
Det blev bland annat grinigheter, poliser, grillvältning, gamla historier, borttappade farmödrar, plåster, vattenpipa och väldigt mycket skratt. Så jag summerar ändå den här Valborgen som en av dom bästa hittills. Får väl ändå säga att den Valborg då jag träffade Min Simba ligger i topp. Vi firade 3-års dag igår, så vi såg på cortegen ihop i alla fall. Resten av kvällen spenderades hos casa del Börjesson och stundtals på gatorna utanför och runt om.
Dom delar som blev lite skeva var väl till stor del mitt eget fel, så. Inte mycket att säga om det.

Nu ska vi lira Age of Empires hela natten! Nördnight ftw...

Inga kommentarer: