tisdag 17 mars 2009

WILL YOU FIGHT FOR ME?

Dagsrapport!
Jag gick upp vid halv nio och gjorde mig iordning i lugn och ro. Vid 10.30 kom Axel och hämtade mig, och så åkte vi runt till ett par gymnasieskolor, bland annat Fässberg. Det var lite läskigt att vara där igen, speciellt eftersom vårt klassrum såg likadant ut som den dagen vi tog studenten. Alla våra bilder, afisher, "konstverk" och personliga lappar satt kvar. Jag bad en lärare att låsa upp salen och gick in och snodde med mig mitt och Jessicas papper. En del var bortblekt, men det går att restaurera. Kändes helt sjukt att läsa det...
Sen släppte Axel av mig i stan, där jag träffade Jessica. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag. Flera timmars promenerande, pratande och rökande. En fika på en parkbänk, lite shopping och såklart sushi. Mys, mys mys!
Nu har jag kommit hem efter denna heldag av flängande och promenerande. Har ont i fötterna och lite röda kinder efter alla timmar i solen. Känns vårigt och underbart!

Nu ska jag fixa mina naglar, peace out!

Inga kommentarer: