torsdag 19 mars 2009

THIS TIME I WANT TO BE THE CARCRASH

Igår var ytterligare en mysig dag. Först lektion med vår grymma vikarie om Borderline/Personlighetsstörning. Sen satte vi oss några stycken på skolgården och pratade, rökte och solade. Vi kom fram till att vi var lika störda allihopa...
När jag kommit hem hann jag precis sätta mig på altanen innan Victor ringde. Så åkte vi till Ostindiefararen och hämtade lite saker, så han kunde förbereda inför TUR-mässan idag. Sen lämnade vi in min mobil (som jag tappat i golvet liiiite för många gånger...) och efter det åt vi sushi (mycket Omega 3 denna veckan!). Till sist blev det en film hos Petrus: Patrik 1,5. Åh, vad den var mysig!

Idag börjar semifinalerna, första borta. Och så tänkte jag träffa Jessica. Men nu ska jag ta med mig en radio och GP ut på altanen och dricka en kopp kaffe och röka lite. Yey!

Förövrigt hade jag väldigt konstiga drömmar i natt. Om min högstadieklass och massor av människor jag aldrig skulle umgås med... Helt psyko. När jag vaknade kände jag hur mycket jag saknar min Dess!

















Btw, så har jag just nu en Samsungmobil från 1800-talet, som jag mest blir arg på när jag använder. Så ni får vara beredda på att jag kanske inte sms:ar fullt lika crazy-mycket som vanligt...

Inga kommentarer: