fredag 20 februari 2009

THAT IS WHAT WE GOT

År 2009 ska jag:
  • Äta nyttigare - mindre fett och socker. Framförallt mindre kontgjort.
  • Komma igång med träningen, minst 2 gånger i veckan, som i höstas
  • Testa någon ny träning, tex dans
  • Vara ute mer - gå en hållplats, ta en omväg eller bara promenera i stan
  • Äta vitaminer - har inhandlat allt som är nödvändigt att få i sig
  • Sova ordentligt - tillräckligt länge och på rätt timmar, så jag inte missar dagsljuset
  • Gå till någon som kan visa mig rätt smink, så att jag slipper alla konstiga nyanser
  • Spara till långt hår!
  • Klara alla dom sista kurserna, samt läsa Religion A, så att jag får ett fullständigt gymnasiebetyg
  • Växa upp lite grann - jobba i sommar, sköta ekonomin bättre, betala igen mina skulder, laga mat, städa efter mig. Skippa latheten.
  • Försöka att släppa kontrollen över allt. Koncentrera mig på det jag kan styra och inte försöka ansvara för det jag inte kan styra.
  • Göra fler saker för min egen skull och min egen lycka

Inga kommentarer: