lördag 15 november 2008

COME HOME IN THE MIDDLE OF THE NIGHT

När det kommer till mitt val av TV-serier finns det ingen mall. Gossip Girl, The Tudors, South Park, Sex and The City, Grey's Anatomy, 30 Rock och CSI bör nämnas som dom som ligger allra närmast hjärtat.
Bland min favoritfilmer utmärker sig två egenskaper hos mig. Det är Die Hard, Star Wars, Kill Bill och Braveheart som visar på min förkärlek till klassiker - och framförallt action! Sen är det Stinsen Brinnen, Napoleon Dynamite och Torkel i Knipa som representerar min extremt låga humor.
Men sen finns det förstås dom filmer som sticker ut bland favorittitlarna: Dirty Dancing och den absolut bästa av dom alla: Girls just want to have fun. Det är filmernas film! Och låten ska vi inte tala om... Den har en alldeles speciell plats i mitt innersta!

Inga kommentarer: