torsdag 4 september 2008

TIRED OF BEING SORRY

Jag är en enda röra. Min hjärna laggar. Har inte tagit medicin sen i lördags. Jag är osäker på att jag kommer överleva slutet av veckan...

Idag har jag skrivit prov, träffat Jessica och Hora, ätit sushi, fikat på Condecco, sett på senaste Gossip Girl, sett världens sjukaste film och spelat ett roligt datorspel. En ganska nice dag. Om det inte vore för att jag känner mig som en balong. Inte stor som en balong, men studsig. Yr. För det kan jag tänka mig att en balong känner sig. I alla fall så anser jag att en balong borde känna sig yr.

Jag kanske bryter ihop. Det känns som att det vore logiskt just nu. Det går inte att förlara hur jag känner mig. Jag vet inte vad som är värst just nu - dom psykiska problemen eller dom fysiska. Nerverna och musklerna lever sitt egna liv, hjärnan dansar fram och tillbaka innan för skallbenet, ögonen uppfattar ungefär hälften så mycket som dom borde göra och så fort det är tyst hör jag min puls, precis som om den kom utifrån. I surround. Dom psykiska problemen får stanna i hjärnsäcken. Även om det hade varit möjligt att förklara hur det känns, varför det fungerar så och vad som egentligen är felet med mina substanser från första början, så har jag faktiskt ingen lust att kränga ut det.

Nu låter jag ju som värsta psykfallet! Aja... Shit happens!

Inga kommentarer: