fredag 20 juli 2007

NEVER SHINE TROUGH WHAT I'VE SHOWN

Nu ligger jag i soffan med Jessica och Ida och är ännu mer förkyld än innan. Det var mysigt att vara ute med båten och jag saknar det faktiskt. Jag fick solat, badat och grillat. Men tyvärr blir det för mycket väldigt snabbt. Det är många människor på liten yta...
Igår körde vi Victor till Marsstrand igen, jag hann i alla fall träffa honom lite. Men det känns aldrig tillräckligt.
Kvällen igår kunde varit mysig, men jag och Andreas fungerade inte alls. Det är nog dags att pausa från varrandra ett tag, innan jag retar upp mig för mycket. Det var droppen som fick bägaren att rinna över, helt enkelt.
Skulle vilja slappa med Petrus, lösa korsord och se på film, men jag vet inte om jag orkar röra mig mer än några centimeter åt gången. Att vara hängig är verkligen frustrerande!

I'll be back.

Inga kommentarer: