lördag 21 juli 2007

NEVER CARED FOR WHAT THEY DO

I onsdags hämtade Petrus, Victor och Micke mig och Andreas i Smögen. Vi stannade där en stund, gick omkring på bryggorna och satte oss i solen och åt glass. På kvällen såg vi på film i mitt bomnedslag till hem. På torsdagen blev det glass igen, ute vid Röda Sten, och grillning hos Petrus innan vi körde Victor till Marsstrand, där vi (alla utom jag och Petrus) tog en öl. Det var kul att äntligen träffa Victors arbetskamrater, men så jävla synd att jag var så hängig. Orkade inte mycket mer än att sitta upp. Det blev tyvärr inte en helt lyckad kväll, och det kändes skönt att få krypa ner i sängen när jag slutligen var hemma vid 4-tiden. Förutom att det saknades någon bredvid mig i sängen.

Andreas körde mig till Apoteket i stan, så nu har jag nässpray. Jag fick sova några timmar på eftermiddagen. Men när jag vaknade och tassade ner för trappan för att få lite sällskap, så var alla borta. Johannes är hos en kompis och Ida är hos Andreas ooch ser på Tokyo Drift. Så jag sitter här med min feber, mitt snor och 4 kanaler. Kul! (Ironi.) Just nu är det en gammal krigsfilm med Harrison Ford. Skädespelarinsatserna ligger på minus och handlingen är om möjligt ännu sämre.
Jag känner mig ensam, men är alldeles för hängig för att orka vara social.

Det är ju typ 80 timmar kvar tills Victor är ledig nästa gång. Vet ni hur långt det är? Typ 3 evigheter på raken!

Inga kommentarer: