måndag 23 juli 2007

JAG GÅR INTE ISÄR NÄR JAG GÅR MED DIG

Ser på en dålg film på 6an och pratar med Petrus. Tur att någon håller mig sällskap i snorandet. Hoppas jag blir frisk snart, för jag är sjukt sugen på att ta båten till Marsstrandsregattan! Mer party med bratsen på gång!

Ville följa med till Axels sommarställe, men febern vill inte ge sig. Deppigt värre, för det var då längesen jag träffade dom. Det verkade dessutom vara ett riktigt kul gäng som åkte, med massa folk jag saknat. Måste få träffa alla snart, det var en evighet sen det blev av!

Vill verkligen festa. Jag vet inte när jag var ute senast... Vill ut och dansa och grejer!

Jag sitter med mitt te, mina piller och min nässpray och ber för ett tillfrisknande. Hoppas mina luftrör renas snart så jag orkar resa mig ur sängen.

Jag känner mig så svag när jag är sjuk. Vill bara att Victor ska komma hem och hålla om mig.

Inga kommentarer: