torsdag 14 februari 2013

KISS ME HARD BEFORE YOU GO

Såhär på Alla hjärtans dag hade jag tänkt att skriva en hyllning om alla vackra människor i mitt liv.  Men jag fick inse att jag är på tok för trött av allt sportlovsflams på jobbetnoch dessutom har lite för lite tid. Jag får helt enkelt skriva ett djupare inlägg senare. Nu får jag nöja mig med att presentera en liten lista om kärlek och känslor. Det kändes lite passande.

Är du kär just nu? Jaaa
Har du kysst någon idag? Ja
Har du haft sex med någon de senaste 30 dagarna? Ja 
Har du ett förhållande? Jag tror bestämt att jag har det
Hur många har du varit tillsammans med? 4
När går gränsen vid otrohet? Ibland vid en kyss ibland vid intresse. Det är beroende på situation. Kompisar kan man ju pussa, men inte någon som flörtar med en... osv.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Ja. Varför? Jag kan bara svara vad jag tror. Att det berott på att jag emotionellt redan lämnat relationen. Men det är någonting jag fortfarande försöker förstå, om jag ska vara ärlig.
Har någon varit otrogen mot dig? Mmm
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Hm. Ja, det har jag nog. Men deg berodde nog mest på att jag så gärna ville vara det.
Är du romantisk? Jag är romantisk på mitt egna sätt. Jag gillar att visa mina känslor för dom jag tycker om genom att vara lite ompysslande. 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Är du svårflörtad? Ja, det är jag. Men samtidigt är jag väldigt enkel ifall allt känns rätt. Jag spelar inte. 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Oh ja
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Haha, ja
Har du lekt med någons känslor? Ja, tyvärr.
Vem var din första riktiga kärlek? Max. Herregud. Det var helt absurt.
Har du haft sex med över 20 personer? Nope
...med fler än 10 personer? Haha. Exakt 10.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 4,5 år
..och ditt kortaste? 3 månader
Har du varit eller är förlovad? Har varit
Har du varit eller är sambo? Varit
Har du varit eller är gift? Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är trivdes med att vara singel och jag behövde det för att lära känna mig själv. Men jag behöver människor att dela mitt liv med och jag trivs bäst när jag har någon att dela allting med. Speciellt nu när jag har landat i mig själv. Det är fantastiskt att känna samhörighet med någon på det sättet.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Ja, i lågstadiet.  Kanske till och med i mellanstadiet. Men där tog mik playerkarriär slut.  
Är du en bra pojk/flickvän? Jag är bra på vissa sätt, sämre på andra. Men jag är  numera ganska medveten om vad jag behöver jobba på. 
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Jonathan
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Jag tror inte att Jonathan uttryckte sig så, det behövdes knappast. Och i så fall så var det två stycken som sa det ungefär samtidigt för ett tag sen. Men jag vill inte skriva deras namn.
Har du haft ett KK-förhållande?  Haha, ja, det har jag hunnit med några...
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Ja, jo...
När fick du din första kyss? Oj... i lågstadiet någon gång 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Jag vet faktiskt inte. Men runt 17-20 tror jag 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha...nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Jag skulle nog kunna göra det. Även om jag blivit försiktigare, så har jag en förmåga att gå all in. Det skulle mycket till,  för jag är trots allt ganska förnuftig. Men om man gifter sig eller så kanske.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Jag har nog dumpat mest.
Vill du skaffa barn? JA
Vill du gifta dig? Ja, det tror jag.

Inga kommentarer: