fredag 15 april 2011

YOU PLAYED IT TO THE BEAT

Det är så mycket just nu, så den här eftermiddagen/kvällen har varit ett välbehövt avbrott. Jag har hängt med svärmor, gått i blomsteraffärer, kollat på utemöbler och ätit räkor. Mysigt.

All tid som blir över dom kommande dagarna är plugga teori-tid. Utöver det så är det städdag på gården, två släktkalas (varav ett för mig!), skola, nämndemanuppdrag, körlektion och teoriprov. Och allt annat.

Jag sitter och tittar på "Du är vad du äter" och äter en fruktsallad och dricker en kopp thé. Tjejen i programmet är nästan lika lång som jag, ca 175 cm, och väger 170 kg. Hon väger alltså över 100 kg mer än vad jag gör. Det är ju helt absurt.

Mycket som snurrar i huvudet såklart. Familjen är som den är, vad ska man göra åt det?

Snart dags för sängen, uppställning på innergården kl 10 imorgon.

Inga kommentarer: