onsdag 23 mars 2011

STOP STEALING MY HEART AWAY

Tack, Disa, för en trevlig och välbehövd kväll!

Imorgon kommer äntligen min fina bror hem. Längtar, längtar, längtar!

Tänker mycket på allt som händer omkring mig. Tänker på mig själv och mitt liv. Borde lära mig att slappna av och släppa saker. Men vissa saker ligger så djupt, så nära hjärtat. Vissa personer är fastklistrade, etsade i hjärtat. Åh, vad ont det gör att ens tänka tanken. I'll save my last dance for you. Det kommande halvåret blir nog, oavsett hur mitt liv ser ut, ganska smärtsamt. Men jag finns här när du kommer hem. Och alltid. Just forget the world.

Resten av röran ska vi inte ens försöka gå in på. "Det är roligt nästan jämt" som mamma brukar säga.

Imorgon blir det körlektion och sedan återträff och middag med bror. På fredag blir det jobb, på lördag konstutställning, middag hos mormor och morfar och sedan vindrickande. Nu blir det sängen.

Inga kommentarer: