torsdag 27 januari 2011

THERE'S A POSSIBILITY

Mycket trevlig dag igår. Vi slet med städningen och packningen i den gamla lägenheten, och Nicole hjälpte mig som bara den! Vi avslutade dagen hos Disa, med en flaska vin (eller två), och på vägen hem tog jag mig en promenad från Marklandsgatan. Kallt, men skönt.
Skoldagen idag var lugnare än väntat, med bara en del mildare frustrationsmoment. Man får ta det man får! Dessutom var jag duktig och släpade mig till gymmet, för en rejäl omgång på crosstrainern. Det känns i kroppen, såhär efter middag och dusch, att det var värt det.
Jag känner mig peppad inför imorgon, då det väntas redovisning (med en flashig PowerPointpresentation), studiebesök och förhoppningsvis en härlig avslutning på veckan. Inte för att jag får så mycket helg, eftersom jag jobbar på lördag, men det känns slappt ändå. Ett ynka arbetspass ska jag väl orka med.

Nu tänkte jag unna mig en stund framför TV:n (även om jag misstänker att jag, som vanligt, kommer att tappa koncentrationen i första reklampausen) och njuta av en kopp thé.


Inga kommentarer: