onsdag 26 januari 2011

SO TELL ME, WILL YOU HEAR MY HEART STOP

Idag är det självstudier. Jag ska åka till den gamla lägenheten och städa, och fina Nicole gör mig sällskap. Förhoppningsvis får jag packat lite också, om jag hittar några praktiska påsar att släpa med mig. Utöver det ska jag läsa lite engelsk kurslitteratur inför seminariet imorgon. Det är skönt att ha ambitiösa kurskamrater, som tar sig an att göra en PowerPoint till presentationen!

Igår blev det en lång dag i skolan, med mycket frustration. Jag satt och skakade för att jag var så upprörd. Det var riktigt skönt att Andreas tog med mig till gymmet, så jag fick svettas ut irritationen!


























Jag hoppas att jag och Nicole ska hinna med en mysig date när vi städat och varit duktiga. Det förtjänar vi.

Annars är det som vanligt fullt upp. Men jag försöker varva ner en del den här veckan, efter spänningshuvudvärken i måndags. Jag måste andas ibland. Vi har två uppgifter till imorgon, jag ska jobba på lördag och nästa vecka flyttar vi. Och det är bara dom grejerna som jag har i huvudet. Om jag tittar i kalendern, så blir jag alldeles för stressad. Men det är ju roligt samtidigt, så det ska nog gå bra. Det är bara till att försöka fokusera på en sak i taget!

Inga kommentarer: