tisdag 24 augusti 2010

THERE'S ALLWAYS SOMETHING THERE

Megan Fox i en Star Warströja. Sexigare än så blir det väl knappast?

Jag bor hos mamma denna veckan, men åker till pappa på dagarna och tvättar och packar och sorterar... Det är lättare när man inte bor i det som ska packas ner.
Jag har haft två ganska likvärdiga dagar hittills; fixat hos pappa, åkt till gymmet och träffat Jessica. Ungefär. Alldeles lagom när man flyttstressar helt enkelt.
Helgen var väldigt blandad. Jag var arg och ledsen i fredags, satt barnvakt och myste på lördag eftermiddag och drog sedan in till Linnéa för att spendera kvällen med Victor och hans jobbarkompisar, samt en hel del vitt vin. Söndagen innehöll några timmar huvudvärk, men också några uppiggande timmar barnpassning.

Just nu är jag helt kär i höstmodet och slukar tidning efter tidning. Jag älskar den här höstens stora trender med spets, minimalism, skin och femtiotalsklänningar. Och jag har dessutom förälskat mig i en militärgrön höstjacka som jag går och trånar efter... Suck.

Inga kommentarer: