lördag 21 augusti 2010

I LIKE THE WAY YOU LIE

Jag har varit borta härifrån alldeles för länge för att kunna återge allt som har hänt... Jag kan berätta att jag haft en underbar sommar hittills (för den är inte slut än!), att Lyon och Strasbourg med min älskling var hur mysigt som helst, att seglarskolan gick super trots dåligt väder och att jag nu spenderar sista veckan i huset. Nästa vecka bor jag hos mamma och efter det så är det dags för mig att släpa med mig flyttlådorna som börjar staplas i hallen till Lindholmen. Så var man vuxen...
Om en stund ska jag cykla till Högsbo och sitta barnvakt åt tre härliga ungar och efter det så får vi se vad som händer. Känner för att träna, men jag får ju jobba lite när jag cyklar uppför i tjugo minuter och sen springer runt med tre barn, så...
Det pratas om utgång ikväll, det skulle vara gött. Det var verkligen länge sen jag gick ut nu. Det återstår att se vart dagen leder!

Jag trodde att solen tittade fram, men det var nog bara en illusion, för jag ser inte en enda glipa mellan molnen. Grått, grått och mera grått. Vädernissarna är sådär på sitt jobb. Jag vill vara ute utan att frysa ihjäl!

Inga kommentarer: