måndag 26 juli 2010

DID I ASK TO MUCH?

Oj, vad tiden går fort. Nu har jag bara en vecka kvar att jobba på Bräcke. Och idag var jag ledig. Jag har hunnit med en förmiddag i solen med min spännande bok, en tur till stan där det blev sushi och parkmys med Jessica och en springtur. Kvällen har jag spenderat med min söta lillasyster och nu även Matilda. Jag har precis tagit en sockerkaka ur ugnen och det kanske blir en omgång Alfapet eller en djupdykning i boken. En dusch ska det bli också, men det skjuter vi upp en stund. Victor kommer inte hem på ett tag ändå och imorgon börjar jag först 15.30. Skönt.
Förövrigt var Pink riktigt, riktigt grym. Jag fick en hel del flashbacks till högstadiet! Och Takida är ju en favorit allways.
Känns så tråkigt att jag inte hunnit vara på Tjörn i år. Var ju bara där när morfar fyllde år, men har inte bott i stugan någonting. Saknar det. Får hoppas att det blir tid och väder för det till hösten åtminstone.

Inga kommentarer: