tisdag 15 juni 2010

DON'T STOP BELIEVIN'

Lördagen var sjukt rolig. Jag drog på förfest med Joel, tog en sväng till The Queen och träffade lite random folk och slutade sedan på Valand med Victor och Carle, plus lite annat folk. Jag var så jävla taggad och aningen onykter. Jag var helt enkelt på topp hela kvällen!
Igår blev det en bakisdag. Jag och Victor köpte en ny väska till mig, vi åt Kungs, spelade innebandy och kollade på fotboll.
Idag blev det lugnaste dagen på länge. Ellie kom hit och myste med mig. Vi såg på Holland-Danmark, käkade lunch och snackade. Sedan blev det lite läsning i "A drink before the war" som jag inhandlade häromdagen och en sväng till gymmet. Nu har jag myst lite grann, för mig själv, med kex, brieost, fikonmarmelad och rött vin till en Quentinfilm.
Nu ska jag ta hand om Min Älskling.

Inga kommentarer: