onsdag 7 april 2010

THERE'S SOME TWISTS AND TURNS I'VE GOTTA CLEAR

Nu ligger jag hemma i den röda soffan efter en jättetrevlig kväll. Det var underbar middag hos Carro, förfest och sedan ett besök på Rose'n'crown. Grattis på födelsedagen, säger vi!

Just nu tittar jag och min lillebror på världens absolut sjukaste film. Kan inte ens förklara den. Jag tror i alla fall att den inte har någon som helst logik. Samtidigt väntar jag på att min nattamat ska bli klar. Tacopaj i ugnen, as always! Hungrig Elin...

Ledig imorgon, väldigt skönt. Ska (förhoppningsvis) sova ut, besöka gymmet och välkomna pappa hem från Bermuda. Eventuellt hinner jag med att träffa Nicole också, vi får väl se.

Funderar på att ta med mig datorn upp till sängen. Kanske titta på något trevligt. Eller bara lyssna på musik...

Oh, something’s within me
How can I help you see?
When I wrote riddles in your head

Inga kommentarer: