fredag 9 april 2010

IT'S SO CLEAR NOW THAT YOU ARE ALL THAT I HAVE

Jag har bestämt mig för att i år blir ett bra år. Jag har bestämt mig för att det här året är mitt år. Och i år tänker jag göra saker för min egen skull. Det har tagit mig väldigt långt hittills och så ska det fortsätta. Jag har en ny piercing, läser något som jag tycker är roligt på Universitetet (!) och har träffat massor av nya människor. Speciellt riktigt goa klasskompisar! Jag har jobb på helgerna när jag orkar och dessutom har jag sommarjobbet klart. Jag ska kolla på en lägenhet, som jag förhoppningsvis, förhoppningsvis kan hyra från och med 1 september. Håller tummarna för det! Jag äter nästan ingen skräpmat och tränar 3-4 gånger i veckan och jisses, vad pigg man blir. På köpet har jag tappat ett par kilo, som jag ändå inte hade någon användning för. Jag går runt ekonomiskt, för att jag har lärt mig att spara, och nu är det tillräckligt varmt ute för att stoppa undan vinterstövlarna och snöra på sig Conversen. Så ja, i år blir det mitt år.

Jag inbillar mig inte att det ska bli ett lätt år, för det blir det aldrig. Det har varit jättesvårt, och det är svårt. Men det kan ändå vara mitt!
















I have no fear cos you are all that I have

Inga kommentarer: