lördag 27 februari 2010

WHY YOU LOOK SO SAD?

Jag har fått så fantastiska presenter och massor av fina gratulationer! Och alla presenter har varit sådär personliga, med en tanke bakom och bevis på att givaren verkligen bryr sig. Jag älskar att få sådana presenter. Tack, tack, tack!
Igår var grymt. Mixat folk och mycket konstiga konversationer. Precis vad jag behövde! Födelsedagen är ju ändå en undantagsdag, oavsett hur tillvaron ser ut. Och så fick jag känna igår, vilket betyder väldigt mycket. Så miljoner tack till alla som var med och förgyllde min dag!
Pussar och kramar till er allihopa! Nu är jag gammal...!

3 kommentarer:

Erika sa...

Grattis i efterskott Elin! Forlat att jag inte skrev innan, men min datumuppfattning ar lite skev nar man ar pa andra sidan jorden. Vi far ta igen det nar jag kommer hem! Har hittat en dunderpresent till dig iaf ;) Bara nat litet, men anda :).
Massa forsenade grattiskramar!

Prinsessan sa...

Tack sötis! Åh, vad spännande, nu blir jag jättenyfiken juuu! :D Kvalitetstid är ett måste när du kommer hem! (Och en flaska vin eller två....) Hoppas att du har det skittråkigt och inte får någon bränna över huvudtaget!!! <3

Erika sa...

Definitivt! Vin och mys ar dunder. Haha, jag tycker om dig med ;).
Maste da tyvarr meddela att jag ar sonderbrand (kanske inte att foredra iofs) och har the time of my life :). Ses i kylan!