torsdag 11 februari 2010

PUT ME TO SLEEP

Sjukt mysig kväll igår. Vi såg på Planet 51 och fixade chokladfondue med jordgubbar, hallon, banan och melon. Pluggat och diskuterat och antecknat hela veckan. Inget jobb i helgen, måste få en andningspaus. Blir nästa helg istället, men sedan är jag ledig två helger för att fira min födelsedag och så Hemsedal veckan efter det. Har hunnit med att gymma några gånger och så har både Victor och Hora varit hemma på besök, samt att det var sista hockeyn innan uppehållet i måndags. Så det har varit full rulle...
Imorgon ska jag på möte på min praktikplats och sedan har jag kanske dubbelbokat mig. Jag ska träffa Dess en stund på dagen och Jessica på eftermiddagen. Men det hänger på att mötet på förskolan inte tar så lång tid, så att jag får ihop pusslet! Det brukar lösa sig dock.

Nu har jag satt i mig lite mat. Jag ska byta om till träningskläder och åka med Andreas till gymmet en stund. Blir nog bara kondition idag, för jag har fortfarande träningsvärk efter monsterpasset i början av veckan. Och igår sprang jag tills jag var nära på att spy, så jag får nog ta det lite lugnare idag... Men det är gött att jag kommit igång igen och dessutom har det redan gett resultat, så det är motiverande! Äter till och med nyttigt. Heeelt sjukt bra! Är väldigt mycket piggare, dessutom.

Den mentala delen får jag återkomma med. Blir kanske lite känsloutlopp senare idag om jag har ork. Skulle i alla fall behöva skriva av mig. Om än kryptiskt. Vi får se.

(Idas foton, från Egypten)

Inga kommentarer: