torsdag 22 oktober 2009

I'D GIVE MY OWN LIFE

Ramlade in på en blogg som tillhör en tjej som gick i min klass på Studium. Hon skriver fantastiskt vackert och hjärtskärande om sitt uppbrott och söta texter om sina vänner. Jag bara läste och läste... Skulle kunna bli sittande i timmar tror jag.

Här är ett inlägg som jag fastnade alldeles extra för:
"Medans vi blir äldre lär vi oss att vissa personer som vi trodde aldrig skulle strunta i oss, helt säkert gör just det en dag.
Mitt hjärta kommer att brista, troligen mer än en gång och det blir svårare för varje gång. Även jag kommer att ha sönder hjärtan.. Jag ska då minnas hur det kändes när mitt eget gick i bitar.
Jag kommer att söka tröst hos en ny älskare, på grund av vad den förra låtit mig gå igenom. Jag kommer att gråta över att tiden går för snabbt och med tiden kommer jag att förlora någon jag älskar.
Så jag ska ta för många foton, skratta för mycket och älska som om jag aldrig har blivit sårad.
För om jag så bara grubblar i 60 sekunder, så är det en minut av förevigt förlorad lycka."

Inga kommentarer: