fredag 9 oktober 2009

PLEASE DON'T LEAVE ME

Har en konstig känsla i kroppen idag. Trött och rastlös på samma gång. Förvirrad av ett sms som jag fick igår kväll. Gick upp hyfsat tidigt idag, så att jag ska somna i tid ikväll, men har inte druckit något kaffe än. Ska snart ta mig en kopp och tända en cigarett. Trots att det är sex grader ute... Vad hände där?
Jag behöver få en vettig förklaring till sms:et!

Biljetter är bokade till Lund om två veckor. Det blir fyra dagar hos Min Simba. Mysigt. Mamma fick boka så länge, eftersom dom klantat till det på mitt förra jobba, så att jag inte får lön förrän 27 oktober... Lagom kul. Behöver dessutom köpa Kentbiljett på måndag. Finns nog inte ett sämre tillfälle att bli utan lön...

Det ska bli skönt att jobba. Man blir knäpp annars. Jag skulle ju behöva ägna all annan tid till att plugga religion... Det är bara så himla segt. Men men, jag tragglar mig igenom det så sakta.

Inga kommentarer: